پاسخ به سوالات متداول شما

www.kalaway.ir
  • برای خرید از فروشگاه اینترنتی کالاوی، باید عضو سایت شد؟

    بله، شما می‌بایست قبل از ثبت سفارش در سایت عضو شوید. عضویت شما جهت تایید شماره همراه و ارائه خدمات بهتر از طرف فروشگاه می‌باشد.

  • چگونه در فروشگاه کالاوی ثبت‌نام کنم؟

    • مرحله اول: در قسمت بالای سایت روی عبارت "ورود/ثبت‌نام" کلیک کنید.
    • مرحله دوم: در صفحه‌ی باز شده قسمت بالا دکمه "عضویت" را بزنید.
    • مرحله سوم: در بخش فرم ثبت‌نام، اطلاعات خود را وارد کرده سپس دکمه عضویت را کلیک نمایید.

    وارد کردن شماره موبایل صحیح الزامی می‌باشد.

  • چگونه می‌توانم مشخصات کاربری، موبایل و ایمیل خود را عوض کنم؟

    ابتدا از طریق شماره همراه و رمز عبور وارد حساب کاربری خود شوید. سپس در بخش "ویرایش اطلاعات" اقدام به ویرایش اطلاعات و ایمیل خود نمایید.

  • رمز عبور خود را فراموش کرده‌ام، چطور وارد حساب کاربری خود شوم؟

    ابتدا وارد بخش ورود به سایت شوید. سپس بر روی گزینه "رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟" در بخش ورود به سایت کلیک کنید، شماره همراه خود را وارد نموده و پس از ارسال کد و تایید آن می‌توانید رمز عبور خود را تغییر دهید.

  • چگونه در فروشگاه کالاوی سفارش خود را ثبت کنم؟

    در ابتدا کالای مورد نظر خود را در دسته بندی‌ها و یا در بخش جستجو پیدا کنید. سپس وارد صفحه‌ی کالا شده و در انتها روی دکمه "افزودن به سبد خرید"کلیک کنید.

  • چگونه سفارش ثبت شده خود را لغو کنم؟

    در صورتی که سفارش خود را ثبت و پرداخت را انجام دادید و تصمیم به لغو سفارش داشتید، اگر سفارش توسط فروشگاه ارسال نشده باشد، به پشتیبانی تماس بگیرید و درخواست لغو سفارش کنید. مبلغ پس از ۲۴ ساعت به حساب شما عودت خواهد شد. در صورت تقاضای لغو پس از ارسال کالا، به صفحه "رویه بازگشت کالا" مراجعه و شرایط عودت و بازگشت کالا را مطالعه برفمایید.

  • آیا می‌توان بعد از ثبت نهایی سفارش، تغییری در سفارش ایجاد کنم؟

    چنانچه وضعیت سفارش شما بعد از پرداخت وجه در مرحله "در حال بررسی" باشد، امکان تغییر در سفارش را دارید، در غیر این صورت سفارش شما امکان تغییر نخواهد داشت. جهت اعمال تغییرات نیز با واحد پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

  • آیا می‌توانم سفارش خود را تلفنی ثبت کنم؟

    بله ، شما می‌توانید با شماره گیری ۰۹۱۷۸۲۵۲۵۹۰ با واحد فروش سایت کالاوی تماس برقرار نموده و سفارش خود را به صورت تلفنی و از راه دور ثبت نمایید. صورتحساب سفارش شما از طریق پیامک برای شما ارسال و پس از پرداخت، اقدام به ارسال سفارش شما صورت خواهد پذیرفت.

  • در چه زمان و ساعتی می‌توانم از فروشگاه اینترنتی کالاوی خرید کنم؟

    شما امکان خرید در ۲۴ ساعت شبانه روز و هفت روز هفته را دارید، لذا هیچ محدودیت زمانی برای ثبت سفارش ندارید.

  • چگونه می‌توانم سفارش خود را به صورت اینترنتی پرداخت کنم؟

    در روند ثبت سفارش می‌توانید در مرحله "تکمیل اطلاعات و پرداخت" پس از ثبت اطلاعات خود، بر روی گزینه پرداخت کلیک کنید.

    در مرحله بعد به درگاه بانکی مورد نظر انتقال داده می‌شوید و با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی، پرداخت خود را انجام دهید.

    در نظر داشته باشید که برای پرداخت اینترنتی به ۴ مورد زیر نیاز دارید:

    • شماره کارت
    • رمز دوم کارت
    • CCV2
    • تاریخ انقضاء کارت
  • آیا می‌توانم بعد از تحویل سفارش، پرداخت را انجام دهم؟

    خیر ، در حال حاظر امکان پرداخت در محل برای هیچگونه از سفارشات امکان پذیر نمی‌باشد.

  • آیا می‌توانم به جای خودم فرد دیگری را برای تحویل سفارش معرفی کنم؟

    بله ، شما می‌توانید در هنگام ثبت سفارش، در مرحله "مشخصات گیرنده" با افزودن آدرس جدید نام فرد دیگری را برای تحویل سفارش وارد نمایید.

  • زمان تحویل سفارش بعد از ثبت نهایی و پرداخت چه مدت است؟

    مدت زمان تحویل کالا به شرایط و آدرس گیرنده بستگی دارد:

    در صورتی که آدرس سفارش در "شهر شیراز" ثبت گردد در روزهای کاری از شنبه تا پنجشنبه، کالا بین ۳ الی ۶ ساعت تحویل شما داده خواهد شد.

    اگر سفارش در "شهرستان‌های استان فارس" ثبت شود در روزهای کاری از شنبه تا پنجشنبه، کالا از طریق "پست پیشتاز" حداکثر ظرف مدت ۳ روز کاری تحویل شما داده خواهد شد.

    و در آخر سفارشات "شهرهای دیگر" در روزهای کاری از شنبه تا پنجشنبه، کالا از طریق "پست پیشتاز" ظرف مدت ۳ الی ۹ روز کاری تحویل شما داده خواهد شد.

  • سفارشات چگونه از طریق شرکت پست ارسال می‌شوند؟

    بعد از ثبت نهایی و پرداخت، سفارش شما در انبار کالاوی بسته‌بندی و تحویل پست مربوطه جهت ارسال داده می‌شود.

    سپس کد پیگیری برای شما ارسال و می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید:

    سامانه رهگیری مرسولات شرکت ملی پست: https://tracking.post.ir

    توضیحات کامل

  • در صورت تاخیر در ارسال کالا، اطلاع رسانی چگونه صورت می‌گیرد؟

    در بعضی مواقع ممکن است کالا در تامین و یا ارسال با تاخیر همراه باشد، لذا این مشکل طی همان روز از طریق یک پیامک و یا ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد.

  • کد تخفیف را چطور می‌توانم دریافت کنم؟ شرایط کد تخفیف چیست؟

    فروشگاه کالاوی به مناسبت‌های مختلف، کدهای تخفیفی را برای شما مشتریان گرامی ارائه می‌کند و از طریق ارسال پیامک، ایمیل و یا شبکه‌های اجتماعی در اختیار شما قرار می‌دهد.

    کدهای تخفیف شامل شرایط و محدودیت‌های نیز می‌باشند که عبارتند از:

    • مبلغ کد تخفیف
    • مدت زمان استفاده از کد تخفیف
    • استفاده کد تخفیف برای دسته بندی‌های خاص
    • فقط یک بار قابل استفاده می‌باشد